Contact en vragen

Contact en vragen

Heb je vragen over het Relevant Gesprek®? En staat je vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. Binnen 2 werkdagen krijg je antwoord. Kan het niet wachten? Bel gerust!

Deelnemers van programma's kunnen met hun vragen ook terecht in de besloten omgeving van de Relevant Gesprek® Academie.

Welk programma past het beste bij mij?

Iedere doelgroep heeft een eigen programma. Twijfel je welk programma het beste bij jou past? Als je het contactformulier invult, dan maken we een afspraak om te kijken welk programma het beste bij jou past.

Wat is het verschil tussen een e-learning en een programma?

We delen kennis via e-learnings met handboeken, videolessen, checklists, formats en praktische tools. Om te oefenen kun je 12 maanden lang deelnemen aan live online trainingen. Als deelnemer van een e-learning heb je toegang tot de online Helpdesk in de Academie. Op dit moment hebben we 5 verschillende e-learnings.

Een programma bestaat uit meerdere e-learnings. Deelnemers van de programma's ontvangen daarnaast een 12 maanden community lidmaatschap. Inclusief toegang tot thema workshops, live coaching, de 24/7 online helpdesk en het unieke jaarevent.

Wat is het verschil tussen het Basisprogramma en het Masterprogramma?

Het Basisprogramma Participatie is heel geschikt als je een concreet vraagstuk over burgerparticipatie hebt waar je nu aan werkt. We laten je zien hoe je de vier sleutels van het Relevant Gesprek® toepast op jouw vraagstuk. En geven je handvaten voor het schrijven van de Participatieaanpak. Je krijgt onbeperkt toegang tot 2 e-learnings en 12 maanden tot live coaching en alle community activiteiten.

Het Masterprogramma Participatie is het meest uitgebreide programma en heeft alles in zich om jou participatie-expert te maken. Je leert alles uit het Basisprogramma inclusief 3 extra e-learnings over gesprekstechnieken, de rol van de raad en hoe je een Relevant Gesprek® sessie organiseert om in co-creatie een participatieaanpak te maken. Je rond het programma af met Mastercertificaat.

Is alles online?

We hebben bewust gekozen voor een online aanbod omdat het laagdrempelig is en je zelf kunt kiezen wanneer het in je agenda past. Alle community-evenementen zijn online en worden - voor deelnemers aan de programma's - opgenomen, zodat je het achteraf terug kunt kijken.

Als je begeleiding op locatie wilt in de vorm van een training, denkkracht en/of doe-kracht dan plannen we graag een gecertificeerde partner voor jou in.

Kan ik ook een training op locatie boeken?

We bieden de training ‘De 4 sleutels van een slimme participatieaanpak’ ook als incompany training op locatie aan. Meer informatie vind je in de rubriek 'Academie' op deze website.

Wat is de tijdsinvestering?

Alle programma’s zijn ontworpen om aan te sluiten op hoe jij werkt. Daar voeg je de methodiek van het Relevant Gesprek® aan toe. De community-evenementen bieden je de mogelijkheid om te oefenen en te verdiepen op onderwerpen. Je bepaalt zelf hoeveel tijd je eraan besteed. Het is geen opleiding maar 'training on the job'. De tijdinvestering varieert daardoor van 1-4 uur per week. Je hebt onbeperkt toegang tot de online trainingen en 12 maanden tot de community activiteiten.

Wat gebeurt er met mijn toegang als ik een andere baan krijg?

De inloggegevens van de Relevant Gesprek® Academie zijn persoonsgebonden. Als je een andere baan of functie krijgt, dan kun je de inloggegevens door ons over laten zetten naar een ander e-mailadres. Op dat moment start er een nieuwe aanschaf van 12 maanden. Je hebt immers 12 maanden nodig om het programma goed te doorlopen. De kosten van de maanden die nog 'open' stonden, worden in mindering gebracht.

Bijvoorbeeld: Katrien zit 5 maanden in het programma en wil haar account aan Frans geven. Frans start opnieuw met een programma van 12 maanden, maar hier worden maar 7 maanden van gefactureerd (12 maanden - Katriens 5 maanden = 7 nieuwe maanden).

Contactformulier

Contactformulier Relevant Gesprek®

Technische vragen

We werken online. Dat kan soms niet helemaal soepel gaan. Heb je technische vragen, neem dan contact op met één van de community managers via onderstaand contactformulier. 

Niet tevreden, geld terug

We geloven dat we met de programma’s die we aanbieden jou helpen in het organiseren van meer/betere relevante gesprekken. We blijven de inhoud van de programma's doorontwikkelen en de community blijft groeien. Mocht je desondanks ontevreden zijn, dan spijt ons dat. Vul onderstaand formulier in en vraag je geld terug.

Betalingen

De betalingen vinden plaats via Mollie of op factuur. Als je kiest voor factuur, dan kun je via de opmerkingen een ordernummer doorgeven. De factuur komt terecht op het mailadres waarmee je je hebt ingeschreven. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afhandelen van de factuur.  

Staat je vraag er niet bij? Neem contact op

Gebruik één van de volgende kanalen: