Contact en vragen

Contact en vragen

Heb je vragen over het Relevant Gesprek®? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. Binnen 2 werkdagen krijg je antwoord. Of check de veelgestelde vragen. Kan het niet wachten? Bel gerust!

Deelnemers aan de programma's kunnen met hun vragen ook terecht in de besloten omgeving van de Relevant Gesprek® Academie.

Technische vragen

We werken online. Dat kan soms niet helemaal soepel gaan. Heb je technische vragen, neem dan contact op met één van de community managers via onderstaand contactformulier. 

Niet tevreden, geld terug

We geloven dat we met de programma’s die we aanbieden jou helpen in het organiseren van meer/betere relevante gesprekken. We blijven de inhoud van de programma's doorontwikkelen en de community blijft groeien. Mocht je desondanks ontevreden zijn, dan spijt ons dat. Vul onderstaand formulier in en vraag je geld terug.

Betalingen

De betalingen vinden plaats via Mollie of op factuur. Als je kiest voor factuur, dan kun je via de opmerkingen een ordernummer doorgeven. De factuur komt terecht op het mailadres waarmee je je hebt ingeschreven. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afhandelen van de factuur.  

Contactformulier Relevant Gesprek®

Veelgestelde vragen

Welk programma past het beste bij mij?

Iedere doelgroep heeft een eigen programma. Twijfel je welk programma het beste bij jou past? Als je het contactformulier invult, dan maken we een afspraak om te kijken welk programma het beste bij jou past.

Is alles online?

We hebben bewust gekozen voor een online aanbod omdat het laagdrempelig is en je zelf kunt kiezen wanneer het in je agenda past. Alle community-evenementen zijn online en worden - voor deelnemers aan de programma's - opgenomen, zodat je het achteraf terug kunt kijken.

Wat is de tijdsinvestering?

Alle programma’s zijn ontworpen om aan te sluiten op hoe jij werkt. Daar voeg je de methodiek van het Relevant Gesprek® aan toe. De community-evenementen bieden je de mogelijkheid om te oefenen en te verdiepen op onderwerpen. Je bepaalt zelf hoeveel tijd je eraan besteed. Het is geen opleiding maar 'training on the job'. De tijdinvestering varieert daardoor van 1-4 uur per week.

Wat gebeurt er met mijn toegang als ik een andere baan krijg?

De inloggegevens van de Relevant Gesprek® Academie zijn persoonsgebonden. Als je een andere baan krijgt, dan kun je de inloggegevens overzetten naar een ander mailadres en blijft de toegang geldig zolang je programma loopt.

Staat je vraag er niet bij? Neem contact op

Gebruik één van de volgende kanalen: